tirsdag den 9. august 2011

Billetterne er kommet!!

Endelig er mine billetter kommet!! Jeg fik en mail i går fra STS, hvor der var vedhæftet 10 sider med informationer om hvad jeg skal gøre i de forskellige lufthave og om reglerne. I dag fik jeg så et brev fra STS med billetterne i, mit forsikringskort, student-ID og en STUDENT HANDBOOK fra det Amerikanske STS kontor. Jeg tror der var 50 sider, hvor halvdelen af dem var på engelsk, så jeg er først lige blevet færdig med at læse dem, så lige et tip til dem der endnu ikke er taget afsted, eller skal afsted næste år: sæt lige noget tid af til at få læst alle de papirer i gennem, for det er vigtige ting der står på dem OG nu er jeg bagud med at pakke..
I aften kommer min Onkel og Tante fra Samsø (forresten er min hest også blevet solgt, så nu står han på Samsø, mærkeligt sammentræf!) hen og spiser og siger farvel. I går var min Moster, Onkel også her ovre at sige farvel, og min kusine og mine fætre var selvfølgelig også med.  Min lillesøster og jeg brugte det sidste af aftenen på at se Fast and Furious med to af mine fætre, sindsygt hyggeligt!! Min kusine havde hendes kæreste og to børn med, uha det bliver hårdt ikke at se dem et helt år, og de vil jo være blevet så store når jeg kommer hjem igen! Min ældste fætter og hans forlovede, som også var der, skal giftes her til foråret og det er jeg simpelthen så ked af at jeg ikke kan være med til!! Det er ved at gå op for mig at tiden ligesom ikke står stille i Danmark mens jeg er væk, og at jeg vil gå glip af en masse.. Heldigvis vil jeg jo også opleve en masse, og tro ikke at jeg begynder at få kolde fødder mht. at tage afsted, jeg kan simpelthen ikke vente! :D
Lørdag til søndag sov jeg hos min dejlige veninde Schneider og om søndagen skulle vi ned i byen og aflevere nogle penge til hendes veninder der arbejder på Jensens Bøfhus, så omkring middag gik vi ned i Randers midtby. Inden vi gik hen for at aflevere pengene tog vi lige i Føtex og købte det sidste jeg skulle have inden jeg skal rejse, og Schneider skulle lige have købt nogle tuscher og en notesbog i Bog og Idé. Da vi kom ind på Jensens gik jeg og var lidt små træt og sur, så jeg tågede bare lidt rundt, og så pludselig  hører jeg nogen råde SURPRISE!!!!!!!! og vifte med danske flag! Jeg blev simpelthen så forskrækket at jeg begyndte at græde, og jeg er ikke typen der græder! Jeg havde simpelthen ikke set det komme! Jeg havde set at mange af de andre udvekslingsstudenter også enten havde holdt en afskedsfest eller fået et surpriseparty, og jeg må indrømme at jeg også selv heeelt vildt gerne ville have et, men siden det var så tæt på havde jeg så stille opgivet den tanke igen.. Og at alle mine bedste veninder pludselig stod foran mig på Jensens og råbte surprise, var bare helt sindsygt! Men jeg blev så glad!! - selv om jeg ikke rigtigt ligenede andet end en skræmt fisk i ansigtet:P Tænk at mine FANTASTISKE veninder bag min ryg aftalt at holde et surprise party for mig!! Jeg kan simpelthen ikke beskrive hvor meget jeg kommer til at savne dem alle sammen og hvor meget jeg virkelig elsker dem! så hvis I læser dette her (hvilket i bare har at gøre, for det har i lovet;P), så 1000-tak for det mest fantastiske surprise party og JEG ELSKER JER VIRKELIG HØJT!!!<3
 -Btw. bogen og tuscherne som Schneider havde købt, var til mig, og så skrev de alle sammen (meget rørende) hilsner til mig og lavede en masse skøre tegninger og to-do-lists, den bog SKAL jeg have med til USA!!xD

PS: Smukke Malou hvis du læser dette, som du siger du gør, så endnu engang en million gange tak for den besked du skrev, den betød virkelig meget!:*

PSS: 3 dage til jeg kører mod København og KUN 4 DAGE TIL AT JEG ANKOMMER TIL DALLAS LUFTHAVN!!!!!

PSS: sådan her ser mit værelse altså ud lige nu... Pakke rod!! what a mess! 

1 kommentar:

  1. du er en veninde i verdens klasse, :* jeg er glad for du blev glad, for de fortjener det bedste , <3 jeg håber du hygger dig derovre , og at de er ordentlige ved dig <3 :D haha ,
    har du fået gjort dine ting ;) haha , <3 vi snakkes !!!

    SvarSlet