torsdag den 4. august 2011

9 DAGE TILBAGE!!!!

Okay nu er der kun 8 dage til min familie og jeg kører mod København og 9 dage til, at jeg ankommer til Dallas - Fort Worth lufthavnen, hvor min hostfamily og area rep., Sherrie, vil vente.
Jeg er så småt (meget småt!!) begyndt at pakke og kufferten er købt, så nu skal den bare fyldes op, og det bliver i hvert fald ikke et problem at fylde den! Jeg har ingen anelse om hvordan jeg KUN skal få pakket 23 kg tøj. Jeg er så glad for at jeg skal til en varm stat, for jeg har ingen anelse om hvordan jeg skulle få plads til vinterjakker, sweatere og vinter støvler. 
Jeg venter stadig på at mine flybilletter og rejeplan kommer i posten, men jeg har allerede fået mine flyafgange at vide af Sherrie. Så her er de:

Københavns Lufthavn - Heathrow Airport: 07:55-09:05 (British Airways)

Heathrow Airport - Chicago Airport:  11:45-14:15 (British Airways)

Chicago Airport - Dallas-Fort Worth Airport: 19:15-21:40 (American Airlines)

Som I kan se, har jeg næsten 3 timer i Heathrow og 5 timer i Chicago hvor jeg bare skal vente, øv.. Men det er med vilje, at rejsen er blevet booket sådan, for hvis et at flyene er forsinket, ødelægger det ikke min rejseplan. OG det er altså i klokken 21:40 amerikansk tidszone jeg ankommer, så det betyder al klokken i mit hoved (i følge dansk tid) er 04:40, så når jeg skal møde Kris og PJ for første gang er jeg sindsygt træt og ligner.. ja.. noget slemt:P 
Jeg må, som sagt, have 23 kg baggage og 1 stk håndbaggage med på rejsen. Det er lidt træls at jeg ikke skal flyve med British Airways hele vejen, for når jeg flyver med dem, må jeg have 2 x 23 kg baggage med, men jeg kun må have 1 x 23 kg baggage med, når jeg flyver med American Airlines. Så det kan jeg jo ikke rigtigt bruge til noget, desværre.  

I mandags havde jeg havde Skype-dag med Kris og PJ, det var ved at være et stykke til siden vi sidst havde skypet, fordi jeg har været i Ungarn osv.. Nååh men anyway, det var dejligt endelig at få snakket med dem igen, og nu kan jeg simpelthen ikke vente til at det bliver d.13. August så jeg kan komme derover !! Kris har også lige været henne på skolen for at få mig meld ordentligt ind og give dem mine sidste karakterer, og hvis hun sagde at jeg er blevet registreret som Senior (den højeste årgang), YEEEES!!! Godt nok kan counseloren på skolen stadig nå at 'degradere' mig til Junior, men det finder jeg ud af når jeg skal til møde på min nye skole (Joshua High School) d. 15. August. Kryds fingre for at jeg får lov til at være Senior :D
Lige nu har jeg sådan et mærkeligt mix af en så mange følelser i min krop. Jeg er vildt spændt og lykkelig for at skulle afsted, men på samme tid lidt nervøs. Jeg blever så ked af det hver gang jeg skal sige farvel til mine venner, selv om jeg ved at jeg ser dem igen om et år.. Men mest af alt er jeg bare glad! Ovenud glad, lykkelig og spændt på endelig at skulle af sted:D Jeg tænker på at skulle af sted hvert minut hver dag, no kidding!

Jeg ankommer lørdag den 13. og der er temperaturen sat til at blive 41 grader, Wooow!

Da jeg snakkede med Kris og PJ i mandags sagde de at temperaturen ikke havde ligget under 100 grader fahrenheit (38 grader celsius) i over en måned, og det er den varmeste sommer siden 1980. Der er heller ikke faldet en dråbe regn siden engang i foråret, så det er et suuper godt tidspunkt jeg kommer, puuha :P

9 DAGE!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar