søndag den 22. april 2012

April Update!

Okay så er det vist ved at være tid til et nyt indlæg igen.
Hvad er der sket siden sidst.. Well, jeg overlevede min første tornado, hvilket var ret vildt! Jeg havde ingen anelse om, at der ville komme en tornado, så da Elisabeth prikkede til mig i Engelsk og sagde at hendes mor havde sendt hende en sms om at der var en tornado i området, blev jeg ret overrasket, men ikke urolig, for der er tornadoer hele tiden som ikke nærmer sig vores område. Men da Tornado sirenen begyndte og alle i min klasse skubbede bordene ind i midten af klassen og satte sig langs væggen, blev jeg ret skræmt! Det gjorde det heller ikke bedre at min lærer Mrs. Green begyndte at fortælle om alle hendes skræk historier med tornadoer.. Anyway vores skoleinspektør holdt os opdateret over højtalerne, så vi havde en ide om hvad foregik udenfor, og da han sagde: "The tornado has hit the ground, I repeat, it has hit the ground and there's more than one. You can all take out your phones and text your parents, but don't call, cause we need the lines open!" It kinda freaked me out! A lot! Haha. Der efter modtog jeg en besked fra Pietro, som spurgte om jeg var ok, så jeg svarede tilbage at det var jeg og hvorfor. Da jeg fik hans svar blev jeg mere bange... han skrev at de var under evakuering ligesom os og at de lige havde tjekket radaren på nettet, som viste at tornadoen var headed directly towards Joshua High School!!! :O Arrrrgh! Nå men resten af dagen var vi under "lock down" og da vi så endelig kom hjem kunne vi høre om skaderne fra tornadoen i breaking news, heldigvis var der ikke sket ret meget hvor jeg bor. Et hus var blevet ødelagt (som var på den næste vej fra vores hus) og Mine venner Mady og Sky's (twins) kat var blevet taget af tornadoen og et træ var blevet rykket op i deres have. But we all survived! :D

 Billeder taget af tornadoen på vej mod min skole  og af da den ramte...


Dette bliver ikke et ret langt indlæg, for det er ved at blive sent... 
Nå men jeg kan vel lige hurtigt fortælle om hvad der skal ske i næste uge(; 
Tirsdag - Fredag: alle undtagen Seniors har TAKS test, så vi seniors møder klokken 9 in the auditorium hvor vi skal se Twilight; Grown Ups og Despicable Me, så det bliver ret nemt! 

Og Lørdag: PROM!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har date, kjole, sko og det hele, så bare kom! Anyway jeg skal nok lave et indlæg som kun handler om prom, og poste billeder i det :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar